سعی کن با شامپو وصابون های غیر از اونایی که برای واژن هستش نشوری
احتمالا عفونت داری
همه عفونت هاهم خارش و سوزش ندارن
پس حتما برو چکاپ
حتما عفونته ک بو میده
اگه علونت نداشته باشی بو نمیده از مجا انقدر مطمئنی ک عفونت نداری من خودم عفونت میگیرم هیییییچ علایمی ندارم هیچی
با شامو بچه بچور.بوی اونو میگیره😁😁
حتما عفونت داری
از مادر شوهرت که دکتره بپرس دقیق درمانشو بهت میگه
ژل شست شویی واژن استفاده کن
درضمن ادمینت چطور شد
عزیزم حتما عفونت داری که بوی بد میده برو معاینه شو حتما بعضی وقتا عفونت پنهانه هیچ علائمی هم باهاش نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.