۱۲ پاسخ

عریزم وقتی میخوای شیر خشک ۲ بدی باید یه روز فقط یه وعده ۲ بدی مابقی ۱
فردا ۲ وعده ۲ بدی
همینجوری یواش یواش جای گزین بشه شما یهویی ۲۱۰ سیسی ۲ خورده حق داشته دلدرد بشه

عزیزم از جنس این لباس ک تن مهوا هستش راضی هستی میخام برا پسرم سفارش بدم

والا من امروز ۱ رو قطع کردم فرداش ۲ دادم نمیدونم چرا بعضی ها میگن باید کم کم بدی .
من تو غذا کمکی اش یه وعده اس ۲ تا خرما پوست گرفته میندازم میپزه له میکنم . دل درد هم نمیگیره بزنم ب تخته

۲ سنگینه باید کم کم شروع کنی طی یه هفته بده

عزیزم واس سوالت اطلاعی ندارم اما لباس واس دخترت چه سایزی خریدی من میخوام واس بچه دومم خرید کنم موندم چی چه سایز بخرم اگه میتونی راهنمایم کنی ممنون میشم

سلام مامانی عزیز روزتون بخیر خدا قوت انشاالله، میخوام برای بچه ام که داره ۵ ماهش تموم میشه تاب بگیرم ،چه نوع تابی بگیرم هم قیمت بدید هم جنس اش و اگه امکانش هست عکس بذارید ببینم ممنون میشم

دکترگفت میخوای دوشروع کنی یه دفعه ای شروع کن نیازی نیست کم وزیادکنی بچه منم دل دردشد گفت تااول هفت ماهگی زمان داره منم تاهفت ماهگی در طول روز یکی دوباردومیدادم تامعدش عادت کرد

دو سه روز بگذره عادت میکنه

قوربون قشنگیش😍 حتما دلدرد داشت و‌سنگین شده بود فتانه جون از مقدار کم شروع کن براش زیاد بوده. ۱۵۰ تا براش کافیه

اکثر دکترا میگن هرپی بهش میسازه همونو ادامه بدین و عوص نکنین

میشینه؟

باید بعد واکسن شیر خشک دو رو شروع کنی یعنی پایان شش ماهگی

سوال های مرتبط