تمام آمپول ها تو یخچال میرن اگه دقت کنی از قفسه برنمیداره دماش زیر ۲۵بود بذار یخچال اسمشو بزنی تو سایت میاره
بکمپلکسه فک کنم نه
یخچال نمیخاد اگه بکمپلکسه
فکر کنم مثل امپول منه
هفته ای یکی نوشته بود دکترم من تو یخچال گذاشته بودم ولی بازم از دکترتون بپرسین
روی خود آمپول نوشته دمای نگهداری رو عزیزم
ازداروخونه باید میپرسیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.