مامانا این آمپول ها یخچالیه یا ک بیرون باشه اشکال نداره

تصویر
۵ پاسخ

تمام آمپول ها تو یخچال میرن اگه دقت کنی از قفسه برنمی‌داره دماش زیر ۲۵بود بذار یخچال اسمشو بزنی تو سایت میاره

بکمپلکسه فک کنم نه
یخچال نمیخاد اگه بکمپلکسه

فکر کنم مثل امپول منه
هفته ای یکی نوشته بود دکترم من تو یخچال گذاشته بودم ولی بازم از دکترتون بپرسین

روی خود آمپول نوشته دمای نگهداری رو عزیزم

ازداروخونه باید میپرسیدین

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری
مامان خرمالو مامان خرمالو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری