۵ پاسخ

آمپول و ک میزنی یکم کسل میشی و بچه خودشو سفت می‌کنه و حرکتش در طول روز یکی دوتا تکونه ریزه ک باید ب اون چنتا حرکت ریز توجه کنی وگرنه همش استرس و نگرانه این میشی ک چرا تکون نمیخوره

من زدم ولی تو بیمارستان زدن برام خون ریزی هم نباید داشته باشه .شما داری مگه؟؟؟

نه یخچال نمیخاد
خونریزیم نداری ولی روز دوم حرکت بچه کم میشه حواست باید باشه

من زدم یخچالی نیست.خونریزی هم نداره.

آره من زدم یخچالی نبود

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی
مامان 🩵Ayhan🩵 مامان 🩵Ayhan🩵 ۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی