کسی آمپول ریه زده و برای چی زده میشه ؟؟

۵ پاسخ

من ٢٨ هفته زدم ، دكترم گفت به همه مي ده ، وگرنه كه هيچ مشكلي نداشتم.

من هفته بعد میزنم

کسی که احتمال زایمان زودرس داره براش میزنن اگر بچه زود بدنیا اومد ریه ش کامل باشه

منظور من اینه واسه همه میزنن؟

اسمش روشه دیگه برای کامل شدن ریه میزنن

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان 🩵Ayhan🩵 مامان 🩵Ayhan🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۸ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد