کسی 30 هفته آمپول ریه زده ؟

۹ پاسخ

بله من

من دکترم برام سرم ضد زایمان زود رس ضد

منم 27هفته زدم دو دوزیک دوزهم 31هفته زدم

بله جونم ۳۰ هفته زدم

برای چی دکتر گفت بزنی؟

من زدم محض احتیاط

چرا میزنن ؟

من ۲۶ هفته زدم ۶ تا

من نزدم بارداری اولم هم نزدم

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری