۵ پاسخ

بهداشت گفت نهایت ۱۰ دیقه هرسری بذار روی جای واکسن

دوماهگی زیاد اذیت نداره استاشو سروقت بدع

سه تا ده ثانیه بزار عزیزم
هر ساعتی یا دوساعتی یبار

هر ۱ساعت ۱ دقیقه رو هر کدوم من گذاشتم

من ک اصلا نزاشتم 🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی