سلام عزیزم منم ۲۳ اسفند بودم بتام هم یک هفته بعد تاخیر ۱۸۰۰ بود الان سمت چپ زیر دلم سمت کشاله ران یکم درد میکنه نگرانم برم سونو یا صبرکنم؟
دو هفته دیگه برو
ولی تو هشت هفته دو روز برو شاید لقاح دیر گرفته باشه
پنج هفته و چهار روزت هست
منم ۲۳اسفند پریود شدم و دکتر گفت دوهفته دیگ میتونم برم سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.