۲ پاسخ

روزا سه تا چرت یکساعته میزدن و شبا هم خیلی بهم ریخته بودن ولی ما سعی میکردیم‌خودمون خاموشی بدیم که از ۱۱ حداقل خواب باشن ولی الان ریتم گرفتن یه جورایی و معمولا از نه میخوابن تا ۶ شیر شب هم هر سه ساعت میخورن،وسطاهم بیدار شن با پستونک میخوابونیم

پسر من هر سه ساعت ی چرت یک ساعته داره ولی خواب ظهرش بیشتره ینی از ۲ مثلا میخوابه تا ۵…باز ۷/۵ میخوابه تا ۸/۵ دیگه ۱۱ شب هم میخوابه تا ساعت ۸ صبح

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۱۲ ماهگی