عزیزم ویتامین دی پایین هست و باید با مشورت دکتر دوز بالاتری از ویتامین دی رو مصرف کنی.کم خون هم هستی باید حتما دکتر بهت دارو بده . ازلحاظ قند خون و تیرویید هم مشکلی نداری و مابقی چیز ها خوب هست.
کمخونی کمبود ویتامین د
الحمدالله تیروئیدت خوبه و هیچ مشکلی نداره
بقیه چیزا رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.