میشه لطفا اینو برام تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم ویتامین دی پایین هست و باید با مشورت دکتر دوز بالاتری از ویتامین دی رو مصرف کنی.کم خون هم هستی باید حتما دکتر بهت دارو بده . ازلحاظ قند خون و تیرویید هم مشکلی نداری و مابقی چیز ها خوب هست.

کمخونی کمبود ویتامین د

الحمدالله تیروئیدت خوبه و هیچ مشکلی نداره
بقیه چیزا رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته سی‌ام بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد و نی نی مامان آراد و نی نی هفته هجدهم بارداری