۶ پاسخ

برای دختر من از یک ماهگی شروع شد و الام که ۲ ماهشه بهتر شده

من از وقتی دنیا اومد شب تو بیمارستان شروع شد برای هر بچه ای متفاوته

از 13

برا هر نوزادی متفاوته دختر اولم از همون شب اول بیمارستان شروع شد این دخترم از ۱۰روزگی به بعدش

از ۷ روزگی شروع میشه و ۱ ماهگی به اوج میرسه

میگن از ۲۰ روزگی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۹ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان جوجه های رنگی مامان جوجه های رنگی ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان بیان مامان بیان ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی