۳ پاسخ

دوستم ومادرم اونجا زایمان کردن فوق العاده راضی بودن
خودمم پرونده تشکیل داشتم ایشالله خدابخواد اونجا زایمان میکنم
خیلی تمیزه محیطش اصلا به بیمارستان شبیه نیست نه بوی بد نه کثیفی هیچی واقعا عالیه
دکتراش هم عالی هستن مخصوصا دکتر مهیار خیلی باتجربه اس

خواهرم اونجا زایمان کرد گفت عالیه

سلام گلم درخواست بده همو داشته باشیم🫀🫶

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری