کنم همینه مشکلم دخترم هرلحظه پستونک از دهنش نیفته گریه میکنه
دخترم خودش دیگه ترک کرد
چرا بگیریش؟؟؟؟توراخدا به حرف این ادما قدیمی گوش نکن
مایه ارامش بچه همون تکه پلاستیکیه که به چشم شما نمیاد
گناه داره ارامششو ازش بگیری
از اول نباید میدادی
الانم که دادی گناه داره بزار بخوره تا از دلش بره
دختر منم همین مشکل دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.