۴ پاسخ

کنم همینه مشکلم دخترم هرلحظه پستونک از دهنش نیفته گریه می‌کنه

دخترم خودش دیگه ترک کرد

چرا بگیریش؟؟؟؟توراخدا به حرف این ادما قدیمی گوش نکن
مایه ارامش بچه همون تکه پلاستیکیه که به چشم شما نمیاد
گناه داره ارامششو ازش بگیری
از اول نباید میدادی
الانم که دادی گناه داره بزار بخوره تا از دلش بره

دختر منم همین مشکل دار

سوال های مرتبط