یاخدا
ازهمون قنده مادرشوهرمم همیشه همین علائمو داره
چی شد قندت رو چک کردی؟دیابت نداری؟اخیرا کاهش وزن ناخاسته نداشتی؟
مامان من همین علاعم بدن درد وسردرد داشت ما فکر کردیم ویروس بردیم دکتر بهش سرم زده بود چرک خشکن داده بود همش میخوابید حال نداشت تا دسشویی بره خلاصه دوباره بردیم بیمارستان قندش چهارصد بود پانزده روز بستری شد بازور قندش اوردن پایین زودتر پاشو برو بیمارستان ازمایش بده تا قندت بیشتر بالا نره خداینکرده مثل مامانم بستری بشی احتمالا همون از قندت علامت
عزیزم قند ۳۴۰ اگر قبلش چیز شیرینی خوردی یا غذا ازون اما اگ ناشتا گرفتی واقعا خطرناک و در ضمن شما احتمال زیاد سرماخپردکی چیزی گرفتیم چون بدن دردین و خوب ویروس هم باعث افزایش قند میشه
بارداری؟؟؟
قندت خیلی بالاست بنظرم برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.