۳ پاسخ

اخ منم همینم روز۴خیلی دل درددارم نتونستم جاروبرقی بکشم

حتما این ماه سردی خوردی ک هنوز درد داری زنجبیل داری با نبات و آبجوش مخلوط کن بخور

,

تصویر

سوال های مرتبط