اینم نهار گـ ل دخترم
نوش جان همگی

تصویر
۱۴ پاسخ

نه فقط پیاز رو رنده می کنم آبشو میگیرم بهش اضافه می کنم گوجه رو هم با پیاز سرخ می کنم قلقلی هارو میرزم توش

عزیزم دستور شو بفرست

نون هم تلیت میکنی داخلش با نه

ما هم قلقلی کوچیک درست می کنیم ولی بعد اینکه سرخش کردیم با گوجه می پزیمش خیلی خوشمزه میشه دخترم بد غذاست ولی این غذا رو دوست داره

نوش جانش

من تا حالا نپختم اصلا ولی به نظر خوشمزه میاد میشه یادم بدی

نوش جونش 😍

عزیزم اندازه این قلقلی چقدره
اندازه گردو میشه؟

نوش جان دستورشو بزار

عهههه ناهار ماهم همینه😁
عاشقشم😋

اتگار فقط ماییم ک نهار دیر میخوریم☹️

وای این چیه به به دستورشو میدی😍 نوش جان

نوش جان ناهار پسر منم همینه

نوش جونش گل

سوال های مرتبط

مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی
مامان ♥️چال گونه♥️ مامان ♥️چال گونه♥️ ۲ سالگی