من یک سرهمی گرفتم سایز صفر و یکه
سرشونش توی دوجای مختلف دکمه میخوره ک بند قابل تنظیمه
سه تیکس انگار
پیرهن زیرش و کلاهش بعد شلوارش حالت ساسبندی داره روش ک دکمه ها روی بند اون شلوارس
۲ و یک ولی دو بیشتر بگی چون زود کوچک میشه
یک و دو گرفتم . یه سایز صفر بیمارستانی هم یکی از فامیلامون براش خریده
۱و۲ وبخر
صفر خیلی کوجیکه چون سر همی هم هست ی ذره کوجیک باشه نمیشه دیگه بپوشیش.باز بزرگ باشه یکم تا میزنی دست و پاشو از این جوراب دارا هم اصن نگیر
من سر همی ۰ نکرفتم ۱ گرفتم همه رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.