سرهمی چه سایزی بخرم مامانا؟

۶ پاسخ

من یک سرهمی گرفتم سایز صفر و یکه
سرشونش توی دوجای مختلف دکمه میخوره ک بند قابل تنظیمه
سه تیکس انگار
پیرهن زیرش و کلاهش بعد شلوارش حالت ساسبندی داره روش ک دکمه ها روی بند اون شلوارس

۲ و یک ولی دو بیشتر بگی چون زود کوچک میشه

یک و دو گرفتم . یه سایز صفر بیمارستانی هم یکی از فامیلامون براش خریده

۱و۲ وبخر

صفر خیلی کوجیکه چون سر همی هم هست ی ذره کوجیک باشه نمیشه دیگه بپوشیش.باز بزرگ باشه یکم تا میزنی دست و پاشو از این جوراب دارا هم اصن نگیر

من سر همی ۰ نکرفتم ۱ گرفتم همه رو

سوال های مرتبط