سلام بچه ها واسه تسکین درد دندون چی بخورم😭

۷ پاسخ

میخک بذار

میخک بجوشون نمک هم قاطیش کن ولرم که بود بزن دهانت وبریز بیرون

وای منم امانمو بریده یاید همون استا ۳۲۵ بخوریم
وگرنه نوافن وشیاف دیکلوفناک خیلی عالیه

نشاسته گل با آب سرد قاطی کن بعد بزار روی حرارت مثل فرنی ک شد خاموش کن بعد بزار روی دندون ی چند دقیقه بمونه بعد بشور عالیییه واسه درد

پودر میخک بریز رو دندونت عزیزم

میخک بزار توی دندونی ک خرابه

استامینوفن ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ویکم بارداری