۴ پاسخ

ممنونم از راهنماییتون 🫶🌹

کم بخور اگه بچه فاویسم هم نباشه باید تا 2 سالگیش رعایت کنی عزیزم دختر منم شیرمادر میخوره فاویسم نداره ولی دکتر بهم گفت تا ۲سالگی یکم رعایت کن

اگر بچه خدایی نکرده فاویسم داشته باشه تو غربالگری ۳تا۵ روزه میزنه،اگر نداشته میتونید نوش جان کنید

اگه بچت فاویسم نداره اره

سوال های مرتبط