بلند بگو مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل،😄😄😄😄
والا انگار مقصر این دوتان
مملکت ما هرروز ک از خواب بیدار میشی از اصحاب کهف بیشتر شوکه میشی بخاطر گرونیا و قیمتای نجومی
اینجا هر ی دونه 10تومنه
من ی دندون ۶ عصب کشی و پر کرد ۱۰ ونیم
خیلی کم گرفته زات
خوب گرفته خواهر.۶ماه پیش دونه شش میلیون پر و عصب کشی
عا پس چی ک مقصرن اون دوتان تحریم ک باشی باید همه چیو ده برابر قیمت بخری دگ
چقد شما بیگانه پرستین😑 😑 😑
دیروز جرمگیری کردم ۴
یکشنبه عصب کشی ۷ تومن😫🥺
کجا رفتی درستشون کردی
منو بگو پول دادم ایمپلنت کردم بعد پول روکشمم دادم🤣🤣🤣🤣بغل پایگاه سپپپاه بود زرتی زد اونجارو🤦♀️🤦♀️با خاک یکسان شده🤦♀️🤦♀️🤦♀️پولمم رو هواس🤣🤣🤣
جرمگیری دوتومن
من یع پر و عصب کشی ۱۶تومن
کشیدن هر کدوم حدود ۵تومن
من امروز یدونه عصب کشی کردم ۱۳/۵۰۰
نمیدونم چی بگم. شوهرم مغازه داره امروز رفته بود واسه جنس اونقدر گرون شده بود نتونست چیزی بخره. همون جنسی که شوهرم ۴۰۰ می فروخت الان خودش باید ۵۵۰ بخره!! دیگه باید نگران فردامون هم باشیم. آینده به کنار!
پر کردن سطحی بود یا عصب کشی هم داشتی؟؟من دو سه تا پوسیدگی سطحی دارم
رحم ندارن دگتراهم
نگو نگو که زخم خورده ام پول جمع کردم چندماهه برای ایمپلنت دوتا دندونم
الان شده واحدی ۵۰
من کلا ۳۰ تومن دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.