توروخدا آزمایشمو ببینین.نگران شدم

تصویر
۲ پاسخ

عدد فری بتا و پاپ ا هر دوتاش بالای ۲ شده احتمالا برات سلفری مینویسن ولی چیزی نیست همش بخاطر اطمینان بیشتره
ایشالله چندماه دیگه بچتو با دل خوش بغل بگیری🥹🙏

بالای ۳۰ سالته؟
اگه آره احتمالا بفرسته سلفری بدی چون ریسک داره
سندورم داون ریسک زده اما نگران نباش بچه ات سالمه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد