کسایی ک بچشون همسن بچه منع بفکر دومی هستن؟

۲۰ پاسخ

اصلا
فکرش هم نمی‌کنم

نه اصلا همش میگن بیار فاصله سنی زیاد میشه ولی من عقیده ای به فاصله سنی ندارم بیشتر آینده مد نظرم هست که به سن ما رسید خواهر برادر داشته باشه حالا فاصله‌ سنی هرچند سال بعدش میگم هرچی این بزرگتر داناتر بشه بهتره

عزیزم خواهر برادر خیای مهم کس وکار داشتن مهم اما اینده زندگی خیای واجب تر البته من خودم دوتا دارم خیلیم خوب ولی خواهرشوهرم یدونه داره نوزده سالش همش میگه خوب کم عقلی نکردم دوتا بچه بیارم الان باید غصه اونیکیم میخوردم

ب هیچ وجه بهش فکر نکن

دومی هم دارم و خدا رو شکر می کنم
پسرم تنها نیست دیگه

منی که دومی اوردم🤣

فکرش که هستم ولی شرایط نیست متاسفانه
فکر تنهایی دخترم اذیتم می‌کنه ،اینکه اختلاف سنیشون زیاد شد

نه اصلااا

نه اصلا بااین شرایط اصلا انتخاب خوبی نیس

شرایطشو ندارم الان هم روزگار داره بدتر میشه دلم هم برای تنهایی پسرم میسوزه هم برای تنهایی خودم نه دختر نه خواهر نه هیچکس

منم خیلی دوست داشتم و دارم یکبار سه سال پیش اقدام کردم خارج رحمی شد می خواستیم امسال اقدام کنیم که جنگ شد و الان هم بلاتکلیفیم نمی دونم شاید صلاحمون نیست

پول مهمترازخاهر برادر بنظرمن اگه پول داری بیار

هم اره هم نه

اصلاااااااا

نه اصلا

اصلا ابدا خدا به دور

نه اصلا😀شرایطشو دارم اما دوست ندارم خودم،مانلیم مثل خودم شده دوست نداره

منم میگم دخترم تنهاست ولی شرایطش روندارم

من شرایط شو ندارم وگرنه حتما میوردم

هنوز نه عزیزم

سوال های مرتبط