۶ پاسخ

طبیعی درد که داره ولی جوری نیست که آدم نتونه تحمل کنه بدن با بدن ام فرق داره من اولی رو طبیعی زایمان کردم اینو هم حتما طبیعی

ساعت ۸صبح رفتم برا زایمان ۳ ب دنیا اومد دخترم
برای هر ادمی متغیر عزیزم

عزیزم من زایمان اولم از طریق اپیدورال بی حسی انجام شد برام
تا پنج سانت رحم باز شد درد کشیدم بقیه شو حس نکردم دیگ
و بخیه هم چندتا داشتم و حس نمیکردم وقتی انجام میشد
خلاصه با اپیدورال زایمان خوبی میتونی داشته باشی

همه توی زایمان طبیعی درد زیادی میکشن عزیزم حالا بعضیا میرن اپیدورال و این چیزا که جدیدا اومده. دردو شنیدم قابل تحمل تر میکنه

با این مدل سوال فقط خودتو گیج میکنی عزیزم.
به هزار تا عامل بستگی داره.
برو با یه دکتر و چند تا ماما مشورت کن بجای اینکه اینجا بپرسی.

درد بینهایت که حاظر بمیری
بخیه بستگی به پارگی خودت داره
بی حسی فقط موقعی میزنن که دارن بخیه میکنن مثل اب میریزن روی جای که پاره شده

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری