عصاره قلم گاو چطوری میگیرین واسه پسرم میخوام

تصویر
۴ پاسخ

ی اب بریز روی قلم بذار چند تا جوش بزنه،
اب رو خالی کن
قلمها رو بشور
مجدد روشون اب بریز
ی پیاز کامل
هویج
برگ بو
من دارچینم انداختم
بنداز
بذار ب جوش بیاد بعد شعله رو کم کن
10/12ساعت اجازه بده ک بپزه
بعد قلمها رو در بیار
اجازه بده ک خنک بشه
غضروف و مغز و ... ازش جدا کن بریز داخل ظرف
اب داخل قابلمه رو هم از صافی رد کن با مغز قلمها قاطی کن
میکس کن
بریز داخل ظرفی بذار یخچال تا ببندن
بعد برش بزن

عزیز ی بار قلمو خالی بجوشون ب جوش که اومد ۱۵ مین بجوشه بسته ازش ی چیزای سبز بد بو در میاد ابشو عوض کن قلمارو قشنگ بشور بعد دوباره با پیاز و سیر بزار بجوشه بعد که حسابی پختو له شد قلمارو درار توشو همرو خالی کن گوشتای دورشو همرو خالی کن بریز تو ابش اون سیر و پیازام دیگ برشون دار بعد با ی وسیله ای مثل گوشت کوب برقی همرو باهم له کن همه ی نواخت میشه قالب بزن بزار تو یخچال بعد دو ساعت ژله ای میشه تیکه تیکش کن بزار فیریزر هر بار ی تیکه بردار

یکم نمک و زردچوبه بریز داخلش ۵ ۶ ساعت آروم آروم قل بخوره

من شب تا صبح با یه دونه پیاز گنده میذارم میجوشه
غلیظ غلیظ میشه
خنک میشه میریزم تو ظرف و دو روز تو بخچال بعدش برش میدم و میذارم تو فریزر

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۵ ماهگی