من دوبار خوردم
نه عزیزم فقط مغز میگفتن خوب نیس
توی هفته های پایین میگن ضرر داره ولی العان ایرادی نداره بخوری منم یه بار خوردم یه ماه پیش
من از اول حاملگی میخورم خیلی هم خوبه
نه ضرر نداره میگن تازه خیلیم خوبه ،بعد توکه هفتت بالاست دیگه فک نکنم هیچ مواد غذایی ضرر داشته برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.