سلام من دندون درد شدم چه قرصی میتونم بخورم

۵ پاسخ

دکتر به من نامه داده که برم دندونمو بکشم

قرص نباید بخوری ب دکتر بگو بد

اگر مشکل پزشکی خاصی ندارین میتونین استامینوفن بدون کدئین ۵۰۰ استفاده کنین و هر هشت ساعت آموکسی سیسیلین ۵۰۰ تا ۵ روز

مسواک بزن، اب نمک قرقره کن، یه تیکه میخک بذار روی دندونت، و سایر درمان های خانگی

تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری