مایکم زودتر اقدام کردیم دیگه جلو افتادیم 😂😂😂😂
انشالله بسلامتی شمام بزایی کوچولوتو بغل بگیری
من هنوز ساکمم نبستممم😫
وای دقیقا
من ک هنوز ب ساک بستن هم نرسیدممم
دقیقا زمان ما همه زاییدن ما موندیم و گهواره خالی از باردار😂😂😂😂
آخه گفتی دقیقا تا میام ببینم چه خبره میبینم همه زاییدن یا نی نی شون بیست روزست😂
بسلامتی مبارکه
دقیقا منم
😂😂😂
ای بابا تو ببخش هماهنگ نیستن😁😅
میگم تو ساک چی میزارید؟ من نمیدونم چیا بزارم
مال من الان یاساک میبندن یا میشورن یا تاریخ سزارینشونو میگن😄
تا مرحله زایمان هم خوبه
بیای بالاتر چشمت روشن میشه به مدفوع و ختنه و …😂🤦🏻♀️
من دو هفته دیگه میبندم فعلا زوده
😂😂😂😂😂😂
من امروز اگه ساکموبخرممیبندمش انشالله میشه عکس ساکت رو ببینم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.