۱۵ پاسخ

مایکم زودتر اقدام کردیم دیگه جلو افتادیم 😂😂😂😂
انشالله بسلامتی شمام بزایی کوچولوتو بغل بگیری

من هنوز ساکمم نبستممم😫

وای دقیقا
من ک هنوز ب ساک بستن هم نرسیدممم

دقیقا زمان ما همه زاییدن ما موندیم و گهواره خالی از باردار😂😂😂😂

آخه گفتی دقیقا تا میام ببینم چه خبره میبینم همه زاییدن یا نی نی شون بیست روزست😂

بسلامتی مبارکه

دقیقا منم

😂😂😂

ای بابا تو ببخش هماهنگ نیستن😁😅

میگم تو ساک چی میزارید؟ من نمیدونم چیا بزارم

مال من الان یاساک میبندن یا میشورن یا تاریخ سزارینشونو میگن😄

تا مرحله زایمان هم خوبه
بیای بالاتر چشمت روشن میشه به مدفوع و ختنه و …😂🤦🏻‍♀️

من دو هفته دیگه میبندم فعلا زوده

😂😂😂😂😂😂

من امروز اگه ساکمو‌بخرم‌میبندمش انشالله میشه عکس ساکت رو ببینم ؟

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان سامیار-مهیار مامان سامیار-مهیار ۳ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌ودوم بارداری