از ۳۵
من هفته ۳۱ بستم
من ک بستم گذاشتم گوشه اتاقم خیالم راحتتره
من از الان بستم یه وقت اتفاقه زودتر نشه آماده نباشم
من ۳۵ هفته بستم
هر وقت وسایلش اماده بود ببند بزار کنار
از۳۰ هفتگی ببندین محض احتیاط… بعضی کوچولوها عجولن و زودتر میان حداقل امادگی داشته باشین
عزیزم برنامه میلی رو داری
من۳۶ بستم
ببند بزار ی گوشه دگ بستگی ب شرایط و درد و اینات دارع بعضیام عجولن
بستگی به شرایطت داره من 36بستم
۳۵هفتگی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.