۱۲ پاسخ

از ۳۵

من هفته ۳۱ بستم

من ک بستم گذاشتم گوشه اتاقم خیالم راحتتره

من از الان بستم یه وقت اتفاقه زودتر نشه آماده نباشم

من ۳۵ هفته بستم

هر وقت وسایلش اماده بود ببند بزار کنار

از۳۰ هفتگی ببندین محض احتیاط… بعضی کوچولوها عجولن و زودتر میان حداقل امادگی داشته باشین

عزیزم برنامه میلی رو داری

من۳۶ بستم

ببند بزار ی گوشه دگ بستگی ب شرایط و درد و اینات دارع بعضیام عجولن

بستگی به شرایطت داره من 36بستم

۳۵هفتگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۴ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد