۱۲ پاسخ

۱باید بگیری ۲تا ۵کیلو

تصویر

یک بگیر
۰ برای زیر ۲ونیم کیلو هست

من ۳۰۸۰ بود یک بسته صفر استفاده کردم

بنظرم صفر بگیر یکی کافیه بعد یک ببند

صفر بگیر

صفر زیر ۲.۵ هست و جسه بچه ام بستگی داره

صفر بگیر ...وزن ملاک نیس برا سایز پوشک مهم جثه هستش یکی میبینی ۳کیلو نیمه ولی جثه اش کوچیکه

صفر عزیزم . تا یه کوچولو که جون بگیره بعد یک

اگه این قدر وزنش باشه که باید صفر بگیری

ی بسته بیس تایی صفر بگیری اوکیه

دخترم ٣.٣٥٠ بود صفر بسته بودم يك بسته بعد ١ گرفتم

من ۳۱۰۰ود یک گرفتم بزرگ بود صفرم گرفتم دوتا بسته استفاده شد

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی