۱باید بگیری ۲تا ۵کیلو
یک بگیر
۰ برای زیر ۲ونیم کیلو هست
من ۳۰۸۰ بود یک بسته صفر استفاده کردم
بنظرم صفر بگیر یکی کافیه بعد یک ببند
صفر بگیر
صفر زیر ۲.۵ هست و جسه بچه ام بستگی داره
صفر بگیر ...وزن ملاک نیس برا سایز پوشک مهم جثه هستش یکی میبینی ۳کیلو نیمه ولی جثه اش کوچیکه
صفر عزیزم . تا یه کوچولو که جون بگیره بعد یک
اگه این قدر وزنش باشه که باید صفر بگیری
ی بسته بیس تایی صفر بگیری اوکیه
دخترم ٣.٣٥٠ بود صفر بسته بودم يك بسته بعد ١ گرفتم
من ۳۱۰۰ود یک گرفتم بزرگ بود صفرم گرفتم دوتا بسته استفاده شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.