نه عزیزمممم
دختر یا عروسکههه
پسر من ی هفته آبریزش بینی داش
الان دندونش در اومده
دختر منم دندونش که درآومد ابریزش بینیش خوب شد یک هفته هم سیتریزین هر۱۲ ساعت دادم بهش خوب نشد
دخترمنم همینجوریه اب بینیش میاد من فکر میکردم داره مریض میشع بردمش دکتر فقط دارو دادم اثر نداشت تا دندونش در اومد
چه عروسکی هستی شما عااااخه...
شما فرشته خدایی رو زمین...
کو بال هات آخه جیگرم❤️❤️❤️
ماشاالله
اره پسر من ۱۰روزه اینطوره دکتر گفت برا دندونه
دندون بیاد وایلا میشه😭😭
ماشاالله بهش عزیزم❤️
نه پسرمن ک آبریزش نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.