مامانا آبریزش بینی هم از علائم دندون درآوردنه؟

۳ پاسخ

اره طهورا داره دندون ها بالاش رو در می یاره چند روزه فقط آبریزش داره علائم دیگه ی نداره بردمش دکتر گفت از دندون اش هست سرمانخورده

ارع عزیزم

دختر من دیروز اولین دندون امروز هم دومین دندونش رو درآورد. تب کرد و اسهال شده

سوال های مرتبط