خانوما بچهاتون برج چندتاشیر خشک میخورن؟؟

۱۰ پاسخ

برجی یه دونه هم نمیخوره متأسفانه

فک کنم برجی ۵ تا ۶

من پسرم از اول با شیر مشکل داشت نمی‌خورد تو خاب بهش میدادم الانم که دیکه ۱۳ ماهشه بیشتر غذا میخوره ماهی ۴تا اینا شیر مبخوره

همون۴ تا

۶ تا
الان کمترش کردم بهش شیر پاکتی میدم گاهی

پسر من‌ فقط موقع خواب میخوره ظهر که میخواد بخوابه۱۵۰تا شبم باز همین طور ساعت۴و۵نصف شبم ۱۳۰تا ساعت۸صبحم باز۱۳۰ تا ماهی هشت قوطی مصرف میکنه

برجی !!
من پسرم هر ۴ روزی یک شیر خشک‌میخوره😬

اگه خوب غذا بخوره ۳ تا

پنج تا

پنج تا

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی