۳ پاسخ

خب اونا بچه سینه مادر خوب تخلیه نمیکنن

اره این ک ترشح نداری دلیل نیست ک شیر نداشته باشی

منم اوایل اینجوری میشدم چندبار دیگه الان نه

سوال های مرتبط