۱۲ پاسخ

دیگه داده دیگه اشکالی نداره

دختر خواهرشوهر من یکسره دنت میخوره بابا

اشکال نداره حالا ولی دیگه بگو نده

عیب نداره منم میدم به دخترم

خخخخ نوش جان عیب نداره حالا.من خودم چند قاشق دادم ب پسرم🤣

طوری نیس بابا حالا یه دفعه که آسمون به زمین نمیاد

نوش جونش الکی سخت نگیر بزرگه ماشالا

مشکل نداره

رفت پایین دیگ خاهر منتظر دفعش باش😂

پر از قنده

نوش جانش بدم نیی اوکیه

خب نوش جونش

سوال های مرتبط