سلام یکم لکه دیدم تو هفته من مشکل نداره

۴ پاسخ

ممنون خیلی نیس رگه های قهوه کم

منم هفته ۲۵ داشتم سونوم هیچی نبود دکتر ۱۰ تا شیاف پروژسترون داد گذاشتم خوب شد

سلام عزیزمم اگه زیاد شد برین بیمارستان وگرنه منم یکم داشتم البته هفته پایین تر

من هم همین هفته ها لکه دیدم سونو رفتم همه چی خوب بود فقط شیاف پروژسترون گذاشتم

سوال های مرتبط