ممنون خیلی نیس رگه های قهوه کم
منم هفته ۲۵ داشتم سونوم هیچی نبود دکتر ۱۰ تا شیاف پروژسترون داد گذاشتم خوب شد
سلام عزیزمم اگه زیاد شد برین بیمارستان وگرنه منم یکم داشتم البته هفته پایین تر
من هم همین هفته ها لکه دیدم سونو رفتم همه چی خوب بود فقط شیاف پروژسترون گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.