چرا فرق میزارن اونایی که اخر سال ۴۰۴ بدنیا اومدن چی
کارت امید مادر هستش
🔺آغاز اجرای «کارت امید مادر» از اردیبهشت
🔹مرضیه وحید دستجردی، دبیر ستاد ملی جمعیت: اجرای طرح «کارت امید مادر» از اردیبهشت آغاز میشود و در قالب این طرح، ماهانه ۲ میلیون تومان از بدو تولد تا پایان ۲۴ ماهگی به مادران واجد شرایط اختصاص مییابد.
🔴🔴🔴 واریز ماهیانه ۲ میلیون تومان به حساب مادران از ۱۵ اردیبهشت
👤معاون وزیر رفاه:
🔸حساب مادرانی که فرزند آنها متولد امسال باشند، ماهیانه در قالب طرح کالابرگ شارژ میشود. از این پس امکان تهیه پوشاک بچه و
شیرخشک در قالب کالابرگ فراهم میشود.
برای بچه های متولد ۴۰۵ ماهی دوتومن میریزن تو کارت مادر فک کنم حالت کالابرگ داشته باشه از اردیبهشت میدن
🔺🔻زمان شارژ کارت امید مادر اعلام شد
🔹 معاون وزیر کار: مبلغی به حساب مادران نوزادان متولد ۱ تا ۳۱ فروردین، در ۱۵ اردیبهشت واریز میشود.
🔹 ثبتنام، مراجعه حضوری یا ورود به سایت لازم نیست؛ داشتن شناسنامه نوزاد و حساب بانکی به نام مادر کافی است.
🔹 خانوادهها پس از واریز میتوانند از فروشگاههای مشخصشده خرید کنند.
از پارساله دارن میگن تو اخبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.