۱۵ پاسخ

من ۲ .۳ باری اومدم قم
ی جوریه ی شهریه ک نگم بهتره

تو قم جای تفریحی و بازی خیلی کمه خیلی خشکه شهرش

ببخشید ولی خیلی شهر خشکی هستش البته توهین نباشه ما یدونه هتلش برای یه شب رفتیم روبه رو حرم بود پر ساس بود اومدم کوفتمون شد اومدیم خونه تا چندساعت تو حموم میشستم من فقط لباس وملاحفه از ترسم خونمم سم پاشی کردم ...همشم هی میگن شال تو درست کن چیه بابا باز صدرحمت به مشهد آنقدر گیر نمیدن

چون با تاپ خوردن دچار لذت میشیم و این حرام است😂😂😂

چ ربطی داره برا ایمن سازیه بخاطر بچه ها نیس
اون پارک هایی که تاب نیس برا خردسالانه

خیلی گیر میدن به حجاب و خب یجوریه واقعاً

چراتوپارک بنیادهست توپارک نرگس سمت شاه جعفرتودورشهر

چون باعث لذت میشه

شاید تاب تحریک کنندست😂

چه جالب
نشنیده بودم
یعنی پارک هست ولی تاب نیست ؟

سمت آزادگان ی پارک کوچیک هست تاب داره

مگه توی قم هم میشه زندگی کرد

توی شهرماام تو دوسه تا پارک نیست

نمی‌دونم والا سوال منم هست 😐
دخترم عشق تاب هست تا قنوات میریم یه پارکه تاب داره دور و ورمون همش سرسره هست فقط

چراخب؟هیچ جا تاب نیست؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری