از الان غصه واکسن دوماهگی رو دارم

۷ پاسخ

روز اول فقط سخته عزیزم بعدش خوب میشه

برا دختر من خیلی راحت بود فقط همونجا یکم گریه کرد نگران نباش مراقب باش تب نکنه همین.

غصه نخور،اصلا سخت نیس،همون لحظه گریه میکنه ،مرتب قطره رو سرساعت بدی همش دردش اروم میشه و میخوابه

من قراره شنبه ببرم بزنه
عزا دارم.

چیزی نیست اصلا اذیت نمیشه بچه منم میترسیدم

من دیروز زدم خیلی نگران بودم ولی تاالان خداشکر خوب میشه رفت

دقیقا منم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی