۱۰ پاسخ

الهی فدای حسودی این کوچولو بشم

ای جانم
چقد این موجودات ناز و معصومند بخدا

ای جانم‌ چقدر شیرینی تو حسود کوچولو😅🥰🥰

معلومه که حسوده 😂🥹

اون یکی گوش هاپو کو بس😁

چقدر این موجودات شیرین و بهتر از آدمان من توی این ۵ ماه هیچکس ب دادم نرسید ولی سگم با وجود اینکه مریض بود و بشدت بیحال هرجا میرفتم دنبالم میومد امروز بردمش دکتر بچم ۴ تا آمچول خورد 😞☹️

😂😂😍😍 ای جااان انشاالله به سلامتی عزیزم🧿

قیافههههه اش و خدااااا، 😅🤤

ای جان 😍

ای خدا سگشو ببین خدا حفظ کنه نی نی رو

سوال های مرتبط