۸ پاسخ

منم آیروفیکس میدم ولی پنج سیسی به زور میخوره شاید هفته ای یه بار بخوره هونقدر عر میزنه که نگوووو

منم به پسرم آیروفیکس میدم ولی اشتهاش تغییر نکرده شما چقدر بهش می‌دید؟چه‌موقع؟

کمبود اهن خیلی روی اشتها تاثیر دارع

بخاطر همینه میگن سالانه چکاب بدیدبچه مشکلی داشته باشه بدونیدرشدبچه بی دلیل متوقف نمیشه

ایروفیکس عالیه خداروشکر عزیزم

بله کمبود اهن و د باعث کمبود اشتها میشه

خداروشکر عزیزم

چند گرفتی؟

سوال های مرتبط