مامانا نینی هاتون شبا برا شیر گریه میکنن تو این سن ؟؟؟

۴ پاسخ

گریه ؟ خونه رو رو سرش می‌زاره😂

اره منکه هر۳ساعت بیدارم واسه شیر

هر سه چار ساعت باید بخوره .. یه نودتا .. من شیر خشکیه .. اگ خ سیر بشه شاید بیدار نشه

شبا هریه ساعت بیدارم🙂

سوال های مرتبط