کی بشه ما زایمان کنیم خدایا

۶ پاسخ

🫠🫠🫠ولی الان روزای خوبتونه بدنیا بیاد اصلا نمیتونی بخوابی 🥲من الان نزدیک دو ماهه شب تا صبح ۶یاعت نخوابیدم

آمین آمین 😂😂

منم دقییقا مثل شمام معانیه شدم دهانه رحم بازه اما درد ندارم اصن یکشنبه باید دوباره برم معانیه بشم🥲

ویی دقیقا الان باورت میشه حال ندارم حتی برم مهمونی یاخونه مامانم یا خونه مادرشوهرم چون نمیکشم از عصبی شدم از بس ک فکر و خیال مکنم‌از بس ک هی مگم کی میاد چی بشه الا کیسه‌آب پاره بشه یا دردم بگیره یا یچی بشه ک بیاد بچه فقط انقد دگ درگیری دارم از اون ور هم خونه شوهرم بیاد لوس میشم میزنم زیر گریه کلا ی آدم عجیبی شدم این آخریا

منم خیلی خسته شدم دلم میخواد گریه کنم

👌🏻👌🏻🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی