خدایا چجوری تو این اوضاع زایمان کنیم؟

۷ پاسخ

ب سختی

میری بیمارستان زایمان میکنی عزیزم مگه چیه خب؟

منم این اوضاع زایمان کردم خیلی وحشتناک بود

چکار کنیم خواهر💔🥲

روز زایمانم بیشتر از دردی ک میکشیدم نگران اینده کشورم بودم🥺🥺🥺

با توکل به خدا واقعن اونایی ک تاریخ زایمانشمون افتاده این روزا خیلی گناه دارن امیدوارم همشون بسلامتی بدون استرس بیشتر زایمان کنن 🥺

خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی