۴ پاسخ

اولش مثل دردپریودیه
بعدمنظم میشه و شدیدتر
فشاربه مقعدو واژن

دردا هی فاصله زمانیشون کوتاه تر میشه . و منظم میشه عزیزم

من‌ درد‌ نداشتم‌ ‌ نمیدونم‌ ۳۶هفته‌ سزارین‌ شدم‌

دردش جوری نیست نفهمی
اولش مثلا نیم ساعت نیم ساعت میاد سراغت بعد میشه یک ربع یک ربع بعد دائمی میشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری