خانوما درد زایمان چجوریه😫💔

۴ پاسخ

من از زن داداشم شنیدم میگفت حالت دلپیچه اس

درد. زایمان میگیره ول میکنه کمر درد با انقباض و تا رایمان نکنی ولت نمیکنه هی شدیدتر میشه

درد شکم بیش از حد و درد لگن🥲
برا من تا بیمارستان ک شکمم درد میکرد قابل تحمل بود تو بیمارستان امپول ک زدن دردم بیشتر شه بچه زود بیااادددد یا خدا🤣

عزیزم اگ بهداشت نزدیکی برو اونجا حالا خداکنع وقت زایمانت نرسیدباشع هنوز جا داری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی