خانوما درد زایمان چجوریه؟ چه حالتایی داره؟

۲ پاسخ

بیشترین زمانی که درد داره بعد از پاره شدنه کیسه آبه دگ دردش آدمو کلافه میکنه

درد شکم ولگن
انقباض
کمردرد
ترشحات
حتی ممکنه لکه بینی هم ببینی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی