خانوما درد زایمان چجوریه؟؟؟

۳ پاسخ

من که هرکاری کردن دردزایمان سراغم نیومد

باکمردرد دل درد شروع میشه از کم شروع میشه در حد درد پریود تا ادامه دار میشه شدیدتر میشه
همون جور مامان فریبا گفتن

درد های زایمان به صورت اینکه خدمتت میگم ۱ فواصل مرتب داره یعنی هر ۵ دقیقه شما درد دارین ۲ درد ها ب صورت ۴۰ تا ۵۰ ثانیه ادامه داره ۳با استراحت و ب پهلو خوابیدن و دوش اب گرم بهتر نمیشین۴و هرچی میگذره شدت درد بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی