شیرخشک باید باخودمون ببریم بیمارستان و فلاکس ؟برای دوقلو

۵ پاسخ

بنظرم ببر چون شیر بعضی ها روز اول نمیاد، خواهرم روزاول شیرنداشت دامادمون روفرستادن بره داروخونه بگیره یکم شلوغ بود دیراومد هی پرستار غرمیزدقندبچه می افته باید سریع بهش شیر روبدین

من سر پسرم خود بیمارستان اگه شیر نداشتی شیر میداد و اینکه بیمارستان دولتی اجازه شیر خشک دادن نداری عزیزم
شیر خشک هم خیلی تحقیق کن بخر نان از همه شون سبک تره اپتامیل یبوست شدید میاره

ببر ولی با شیشه نمیزارن شیر بدی باید با سرنگ بدی

نبریم اونجا میگن بری بگیری چون روزای اول شیر نداری باید شیر خشک بدی با سرنگ

اره ببر به نظرم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان پسرم🐣 مامان پسرم🐣 ۳ ماهگی