شیرخشک بیمارستان باید ببریم؟

۶ پاسخ

من امشب خریدم نان1
۲۴۰ تومن

من بردم دادم ب دخترم
نان یک بردم
خداروشکر دخترم خورد و زردی نگرفت

من نبردم شب تا صبح بچم گشنه بود گریه کرد
فرداش خریدیم قبل ترخیص بهش دادم سیر شد خابید☹️

ن بابا

خصوصی هارو نمیدونم ولی تو بیمارستان دولتی اگه ببینن میگیرن ازت

اره حتما ببر

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد