۴ پاسخ

من یکم کره و ماست میزنم دوست داره

پسر منم عوق میزنه

خالی دوس ندارن با هویج بپز میخورن

با کره و خامه یا پنیرخامه ای فقط میخورن
دختر من حساسیت هم داره ولی اینجوری دادم خورد راحت، چیزی هم نشد

سوال های مرتبط

مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی